Hits.ir
elinews
 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با مصادیق کشف حجاب و روزه‌خواری در خودروهای شخصی اظهار کرد: همانطور که سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کردند، براساس قوانین و مقررات با افرادی که مراعات ماه مبارک رمضان را نداشته و اقدام هنجارشکنی در خودروی شخصی کنند برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه ماموران راهور در صورت مشاهده چنین مواردی وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد، گفت: مواردی هم در برخی از نقاط گزارش شده که ماموران ما با دیگر رده‌های انتظامی با آن برخورد کرده‌اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: به مامورانمان نیز گفته شده که در صورت مشاهده مواردی چون روزه‌خواری و کشف حجاب در خودروها حتما برخورد قانونی لازم را با متخلفان انجام دهند.
مهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه با دستگاه قضایی انجام شده، گفت: داخل خودرو محدوده شخصی نیست و همانطور که گفتم اگر کسی تظاهر به روزه‌خواری کرده و یا کشف حجاب کند، پلیس با آنها برخورد کرد و مطابق با قوانین و شئونات، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه چه برخوردی با این افراد می‌شود، گفت: این مقام قضایی است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

 
سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی از اول تیر ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه جلسه‌ هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده طرح ترافیکی ویژه تابستان از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود

ellinews

کاریکاتور/ مقایسه مشکل ازدواج در گذشته و حال

روزنامه الوطن عربستان امروز در کاریکاتوری دیگر به یک مسئله اجتماعی اشاره دارد. بر این اساس در گذشته مردان مشکل یافتن همسر مناسب را داشته‌اند، اما در حال حاضر مردان واجد شرایط ازدواج کم شده‌اند و زنان در پی همسر مناسب هستند.

خبرگزاری:ellinews

 
 
مرد جوانی در آرزوی ازدواج با دختر کشاورزی بود.

کشاورز گفت برو در آن قطعه زمین بایست. من سه گاو نر را آزاد می کنم اگر توانستی دم یکی از این گاو نرها را بگیری من دخترم را به تو خواهم داد. مرد قبول کرد. در طویله اولی که بزرگترین بود باز شد .



ادامه مطلب ...

این مجری معروف، ارتباطاتی با گروه امیرمنصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق کنی استفاده می کرد.
یک مجری معروف صداوسیما به دلیل مشخص شدن ارتباطات وی با اختلاس سه هزار میلیاردی مدتی است ناپدید شده و گفته می شود به یک کشور خارجی رفته است.

به گزارش عصر ایران، این مجری معروف، ارتباطاتی با گروه امیرمنصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق کنی استفاده می کرد.

با مشخص شدن این روابط ، حرف و حدیث ها درباره وی افزایش یافته به گونه ای که برخی منابع می گویند وی منوع التصویر شده و در ایران است اما خبرهای تأیید نشده دیگر حاکی از آن است که وی ایران را به مقصد یکی از کشورهای غربی ترک و تاکنون از بازگشت خودداری کرده است.
عصرایران به علت آن که وی تا این لحظه محکومیت قضایی در این باره ندارد قانوناً مجاز به ذکر نام وی نیست.

 
 
 

 

 

 

ellinews:نقل از فارس

مجری معروف صداوسیما و پرونده 3 هزار میلیارد: فرار یا ممنوع التصویری؟

ellinews:نقل از فارس

انتخابات - صلاحیت تعداد محدودی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم از سوی وزارت کشور برای انتخابات مجلس نهم تایید شد.

این خبری بود که منصور حسینی دبیر فراکسیون اقلیت به خبرآنلاین داد. به گفته وی، تنها صلاحیت محمدرضا تابش نماینده اردکان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، محمدرضا سجادیان نماینده خواف، محمدحسین مقیمی نماینده خمین و مصطفی ذوالقدر نماینده بندرعباس از سوی هیات​های اجرایی که مرحله اول احراز صلاحیت​ها هستند، تایید شده است.
محمدمهدی شهریاری نماینده بجنورد، مجید نصیرپور نماینده سراب، داریوش قنبری نماینده ایلام، انوشیروان محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس، اقبال محمدی نماینده مریوان، پیمان فروزش نماینده زاهدان، احمدرضا دستغیب نماینده شیراز، غلامحسین مسعودی ریحان نماینده اهر و هریس، قدرت الله علیخانی نماینده قزوین هم رد صلاحیت شده​اند.
حسینی در پاسخ به سوالی که احراز صلاحیت نمایندگان اصلاح طلب دیگری از جمله پزشکیان، کواکبیان، محجوب و فاضل موسوی را جویا می​شد، گفت: تا کنون نتیج بررسی صلاحیت این آقایان از سوی هیات​های اجرایی به آنها اعلام نشده است.
دبیر فراکسیون اقلیت از رد صلاحیت چند نماینده شاخص اصولگرای منتقد دولت هم خبر داد که عموما از نمایندگان تهران هستند. این خبر تا کنون تایید نشده است.
/

ellinews:نقل از خبرگزاری فارس

فقط شش ماه حبس برای یک متهم بزرگ فتنه
*6 ماه حبس برای فتنه‌گری‌های «فائزه هاشمی» ناچیز است

خبرگزاری فارس: حکم بدوی دادگاه فائزه هاشمی رفسنجانی در حالی صادر شد که تشکل‌های دانشجویی و برخی شخصیت‌های سیاسی معتقدند این حکم با اتهامات فائزه هاشمی، تطبیق ندارد.

خبرگزاری فارس: فقط شش ماه حبس برای یک متهم بزرگ فتنه

 



ادامه مطلب ...

eliinews:نقل از مهر

فرماندار مشهد:
در صدور شناسنامه باید به دنبال انجام آزمایش DNA بود

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با تولدها وجود دارد جایگزینی‌ها در تولدها است که باید در این راستا دنبال انجام آزمایش‌ها DNA برای صدور شناسنامه‌ها بود.

خبرگزاری فارس: در صدور شناسنامه باید به دنبال انجام آزمایش DNA بود

 



ادامه مطلب ...

ellinews:نقل از خبرگزاری مهر

 
با اشاره به رزمایش اخیر ایران در تنگه هرمز
هشدار عربستان به دولت آمریکا: ایرانی‌ها در تهدیدهای خود جدی هستند

خبرگزاری فارس: برخی منابع در واشنگتن با اشاره به هشدار اخیر ایران به ناو هواپیمابر آمریکا، اعلام کردند که مقامات عربستان به دولت آمریکا هشدار دادند که تهدیدهای ایران را جدی بگیرد زیرا ایرانی‌ها در آنچه می‌گویند جدی هستند.

خبرگزاری فارس: هشدار عربستان به دولت آمریکا: ایرانی‌ها در تهدیدهای خود جدی هستند

 



ادامه مطلب ...

ellinews:نقل از خبر گزاری مهر

تصویر تنگه هرمز از نگاه الحیات/ بستن آبراهه حق مشروع ایران است

یک روزنامه مطرح جهان عرب امروز در بخش مقالات خود به مسئله تنگه هرمز پرداخته و تصویری برای این گزارش استفاده کرده که با در نظر داشتن تحولات اخیر قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الحیات اخیرا در بخش مقالات نگاهی به سرمقاله اخیر روزنامه کیهان به قلم "حسین شریعتمداری" داشته که طی آن تاکید شده که بستن تنگه هرمز حق مشروع ایران است.

این مطلب به زبان عربی از چند روز پیش در بخش مقالات این رسانه مطرح جهان عرب وجود دارد اما نکته ای که در آن حائز اهمیت تصویری است که در بالای مقاله کار شده است.


تصویر منتشر شده از سوی الحیات


 



ادامه مطلب ...

ellinews:بنقل ار خبرآنلاین

مجری تلویزیون خطاب به شیرین عبادی: بهتره بری قرص​هاتو بخوری!

احزاب و تشکل ها - ادبیات غیررسمی مجریان تلویزیون در بخش​های خبری، به روشی مرسوم بدل شده است.

به گزارش خبرآنلاین، علاوه بر آنکه بخش خبری 20:30 با ادبیاتی غیررسمی به انتقاد از چهره​های مختلف می​پردازد، بخش خبری 10:30 شبکه دو نیز با چنین ادبیاتی به بیان اخبار خود می​پردازد.
مجری این بخش خبری با اشاره به اظهارات اخیر شیرین عبادی که مدعی شده بود «کارکنان صداو سیما بازجویان زندان​ها هستند» گفت: مثل اینکه معاشرت با بهایی​ها وصهیونیست​ها عقل از سرت پرانده! بیچاره اون نوبلی که به تو دادند! خانم عبادی بهتره بری قرص​هاتو بخوری!



ادامه مطلب ...

خبرگزاریellinews:به نقل از خبر آنلاین

مردی که عکسش پوستر تبلبغاتی رئیس جمهور بود: احمدی نژاد نوشت ۱۰ میلیون؛ اما به من یک میلیون دادند/ به خدا توکل کن! او رئیس جمهور می ماند

دولت - پیرمرد می گوید رئیس جمهور به او قول داده 10 میلیون برای درمانش بدهند اما یک میلیون به او رسیده است./ عکس ها : امید کریمی

 



ادامه مطلب ...

خبرگزاری: ellinews

آنتی ویروس حجاب

حجاب یعنی من مجهز به آنتی ویروس هوس و وسوسه هستم

تاثیر تکنولوژی و ماشین بر حجاب

آنتی ویروس بانوان ؛ حجاب

برهنگی انسان به شدت تاکید شد و این زمانی بود که انقلاب صنعتی رخ داد و ماشین به صحنه

زندگی انسان ها آمد .انقلاب صنعتی در غرب و مهاجرت جغرافیائی انسان ها ازمکان های کوچک به

مکان های بزرگ و تماس های دو جنس در سطوح مختلف کاری هنجار شکنی جنسی را افزایش داد

.



ادامه مطلب ...

نوشته های :ellinews

 قاعدگی نامنظم و دردسرهای آن

 

نمی دانم چرا چند وقت است حالم دگرگون است، اصلا مثل همیشه نیستم، وضعیت روحی ام تغییر کرده و کسل و بی حوصله ام...

مگر چند سالم است، چرا تپش قلب گرفته ام و گر می گیرم؟ شاید دارم یائسه می شوم!

تازگی ها قاعدگی هایم نامنظم شده، یا زود به زود قاعده می شوم یا اینکه فاصله بین آنها زیاد می شود یا خون ریزی هایم کم است یا زیاد، یعنی چی؟ این می تواند علامت چی باشد؟ یعنی دارم یائسه می شوم؟ اما من هنوز جوانم و یائسگی را دوست ندارم. نمی خواهم یائسه بشوم، اصلا با شنیدن این کلمه احساس پیری می کنم. فکر می کنم دیگر سرزندگی جوانی را ندارم. حس مادربزرگ بودن به من دست می دهد. ای کاش می شد اسم یائسگی را عوض کرد و جایش چیز دیگری گذاشت. با شنیدن این کلمه دچار یأس و ناامیدی می شوم، انگار عمر و جوانی ام دارد تمام می شود، اما می دانم با اتمام قاعدگی، دوره ای دیگر از زندگی ام شروع می شود. باید بپذیرم که این هم بخشی از زندگی است.



ادامه مطلب ...

نوشته:ellinews

 

چهار گروه انسانها از دید دکتر علی شریعتی

آنانی که وقتی هستند هستند وقتی که نیستند هم نیستند.
عمده آدم ها
حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارن.



ادامه مطلب ...

ellinews:خبرگزاری فارس

 
زیاری در گفت‌وگو با فارس خبر داد
آغاز توزیع کارت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور از ۲۰ دی‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور از آغاز توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از ۲۰ دی‌ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز توزیع کارت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور از ۲۰ دی‌


ادامه مطلب ...

ellinews:بنقل از خبرگزاری فارس

احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم
 
وعده های حمایت از تولید و ۲ برابر کردن فعالیت های عمرانی از محل یارانه ها چه شد؟
احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم

خبرگزاری فارس: بازخوانی سخنان رئیس جمهور از تیرماه 87 تا آذر 89 نشان می دهد، احمدی نژاد همواره بر اختصاص بخش عمده‌ای از یارانه ها به عمران، سرمایه‌گذاری و تولید و عدم اختصاص همه یارانه‌ها به مردم تاکید می کرد که این روزها ادبیات و عملکرد دولت تغییر 180 درجه ای کرده است.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم

 

 

 


 



ادامه مطلب ...

ellinews:نقل از ایرنا 

 
دفتر هاشمی رفسنجانی سخنان زیباکلام را تکذیب کرد
مخالفت هاشمی با تحریم و عدم شرکت در انتخابات

خبرگزاری فارس: سخنان صادق زیباکلام مبنی بر نظر هاشمی رفسنجانی برای عدم شرکت در انتخابات، توسط دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: مخالفت هاشمی با تحریم و عدم شرکت در انتخابات


ادامه مطلب ...

 
 

ellinews:نقل از ایرنا

نمایش مستند'محمد علی كشاورز' در جشنواره فیلم فجر

تهران-مستند 'دستم پر تنهایی ست' با موضوع فعالیت هنری محمد علی كشاورز بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون برای حضور در سی امین جشنواره فیلم فجر درخواست داده است.

نمایش مستند'محمد علی كشاورز' در جشنواره فیلم فجر

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم مستند بلند 'دستم پرتنهایی' به كارگردانی 'رحیم صدر' و تهیه كنندگی 'مهدی حقیقی نژاد' تولید شده و روایتگر 50 سال فعالیت هنری محمدعلی كشاورز در زمینه تئاتر، سینما و زندگی روزمره این بازیگر است.

این اثر مستند در دو مرحله در محل هایی همچون تئاتر پارس، شهرك سینمایی، تئاتر كوچك تهران، موزه هنرهای معاصر، كاخ گلستان، تماشاخانه سنگلج و منزل محمد عالی كشاورز تصویربرداری شده است.

همچنین امین تارخ و پری صابری نیز در این فیلم درباره استاد كشاورز به گفت وگو می پردازند.

عوامل مستند دستم پر تنهایی ست شامل: مدیر تصویربرداری شهرام نجاریان، تدوین مینا تابنده، مدیرتولید محمد مهدی جسمانی، صدابردار مرتضی شمس، صداگذار آرش قاسمی و موسیقی سورنا صفاتی.

ellinewsبنقل از :خبرگزاری مهر

فکر می‌کنم پرسپولیس منزل آخرم باشد/ دنیزلی مربی توانایی است
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ورود به محل تمرینات تیم پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس منزل آخرم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا که ساعت 9:45 صبح امروز یکشنبه و پس از سال‌ها دوری در تمرین پرسپولیس حاضر شد در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اینکه بعد از 13 سال به پرسپولیس آمدم، خوشحالم و فکر می‌کنم پرسپولیس منزل آخرم باشد.

 

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در نیم فصل اول شرایط سختی داشت و زیرفشار بود اما امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط برعکس شده و با آمدن مربی جدید تیم متحول شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان و بازیکن جدید پرسپولیس در مورد مصطفی دنیزلی خاطر نشان کرد: من با دنیزلی کار نکرده‌ام اما طی جلسه‌ای که با او داشتم متوجه شدم مربی توانایی است و حسن مهمی که دارد اعتماد به نفس بالای اوست.

مهدوی کیا در پایان گفت: اعتقاد دارم پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند ضمن اینکه پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.

خبرگزاری ellinewsنقل از: خبرگزاری مهر

یک روزنامه نگار آمریکایی:

ایران با جنگ اعلام نشده روبروست
یک روزنامه نگار آمریکایی طی مقاله ای به سیاست های خصمیانه واشنگتن در برابر تهران اشاره دارد و می نویسد: ایران با یک جنگ اعلام نشده روبروست.

به گزارش خبرگزاری مهر، "واین مدسن" در مقاله ای در "گلوبال ریسرچ" می نویسد: ایران امروز با جنگ اعلام نشده ای از سوی اسرائیل و آمریکا روبرو است. این جنگ کامپیوتری مانند توسعه ویروس اسرائیلی استاکس نت، تبلیغات منفی و حمایت از گروههای مسلح و شورشی، خرابکاری و ترورهای پنهانی و فشارهای سیاسی علیه دوستان ایران در سراسر جهان است.

 

وی می نویسد: غرب انتظار دارد تا با این فشارها ایران را به زانو در آورد و در نهایت تهاجم نظامی خود به این کشور را آغاز کند.

مدسن می نویسد: در آمریکا تبلیغات صهیونیستی سبب شده تا همکاری ایران و القاعده مطرح شود. این سازمان جن و پریون محصول موساد و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکاست که حملات یازده سپتامبر را ترتیب داد.

جواب سئوالات مسابقه تخت گاز

 

1_شرکت خودروسازی لامبورگینی در کدام کشور واقع است؟ Q1

2_ظرفیت مخزن سوخت خودرو رونیز چندلیتر است؟    Q3

3_خودروی سی تی اس-وی شرکت کادیلاک چند اسب بخار قدرت دارد؟   Q5



ادامه مطلب ...

- کنترل فعال حرکت بدنه در صنعت خودرو با چه اصطلاحی به کار می رود؟

1. control ABS
2. ACHS

2- شرکت خودرو سازی ( بی ام و ) متعلق به کدام کشور است؟

3. آلمان
4. فرانسه



ادامه مطلب ...
به گزارش :ELLNEWS
 
عکس های جدید لیلا اوتادی (بهمراه بیوگرافی و فیلموگرافی)

زندگی نامه و بیوگرافی خانم لیلا اوتادی :

لیلا اوتادی متولد سال ۱۳۶۲ و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه تهران است . بازیگری در عرصه تئاتر نقطه شروع کار هنری او بوده و چند سالی است که در این عرصه فعالیت می کند . اولین بار چهره او را در یک فیلم سینمایی چشمان سیاه دیدیم که نقش کوتاهی داشت ، اما ماه رمضانی که گذشت او را در سریال « آخرین گناه » در نقش « آوا » دیدیم .

فیلم شناسی و فیلمو گرافی خانم لیلا اوتادی

مجموعه تلویزیونی لیلا اوتادی :

مجموعه خونمردگی
مجموعه آخرین گناه
مجموعه مهر و ماه
مجموعه اشک ها و لبخندها ( حسن فتحی )

فیلم تلویزیونی لیلا اوتادی :

تله‌فیلم گوشه نشینان ( سیروس مقدم )
تله‌فیلم بیرون از بهشت
تله‌فیلم همان روز ( علیرضا امینی )
تله‌فیلم خواب بد ( منوچهر هادی ) ( ۱۳۸۸ )

سینمایی های بازی کرده خانم لیلا اوتادی :

۱۳۸۹ اخراجیها ۳ ( مسعود ده نمکی )
۱۳۸۹ درد سر بزرگ ( مهدی گلستانه )
۱۳۸۹ پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)
۱۳۸۸ به دنبال خوشبختی ( بهمن گودرزی )
۱۳۸۸ عروسک ( ابراهیم وحیدزاده )
۱۳۸۸ باغ قرمز ( امیر سماواتی )
۱۳۸۸ آدم‌کش ( رضا کریمی )
۱۳۸۷ پسر آدم ، دختر حوا ( رامبد جوان )
۱۳۸۷ حرکت اول ( فرهاد نجفی )
۱۳۸۷ دعوت ( ابراهیم حاتمی کیا ) .
۱۳۸۶ زن‌ها فرشته‌اند ( شهرام شاه حسینی )
۱۳۸۵ چهار انگشتی ( سعید سهیلی )
۱۳۸۵ فیلم کوتاه فرش و فرشته از مجموعه فرش ایرانی
۱۳۸۵ قصه دل‌ها ( هوشنگ درویش‌پور ، حسن کیاده )
۱۳۸۴ چپ دست ( آرش معیریان )
۱۳۸۳ بید مجنون ( مجید مجیدی )
۱۳۸۱ چشمان سیاه ( ایرج قادری )

لیلا اوتادی - www.Pix4Pix.net



ادامه مطلب ...

به گزارش خبرگزاری:ellinews

زهرا امیر ابراهیمی از نرگس تا خودکشی؟!

 

منکر شباهت هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی مذکور با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می توان فردی را شبیه دیگری ساخت. ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک های مونتاژ دارم و می دانم که با استفاده از آن می توان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

 

 


امیرابراهیمی گفت: بعد از اعتراضات فراوانی که از سوی همکاران به من شد، فیلم غیراخلاقی را دیدم اما واقعیت اینجاست که شخص درون فیلم، من نیستم.

وی افزود: منکر شباهت هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می توان فردی را شبیه دیگری ساخت، ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک های مونتاژ دارم و می دانم که با استفاده از آن می توان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

مصاحبه گر روزنامه گاردین به نقل از کارشناسان حقوقی نوشت: همین انکار امیرابراهیمی برای جلوگیری از مجازات او کافی است.

وی تصیریح کرد: بنا به ادعای متهم دستگیر شده، زهرا امیرابراهیمی خودش پیشنهاد تهیه و توزیع فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی در طول مصاحبه 45 دقیقه ای، حجاب کامل داشت و تمام مدت مواظب حفظ آن بود.

امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت، به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد از آن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.

وی تاکید کرد: حتی بعد از اینکه از او جدا شدم تهدید کرد بلایی سرم می آورد که نتوانم سرم را در جامعه بالا بگیرم و حتی جایی در صدا و سیما نداشته باشم. حال فکر می کنم با این فیلم جعلی تهدید خود را عملی کرده است.

بنا به گزارش نویسنده گاردین، فیلم غیراخلاقی منتسب به زهرا امیرابراهیمی در جامعه ایران به "نرگس 2" معروف شده و بسیاری از خانواده های ایرانی بیم آن دارند تا فرزندانشان آن را مشاهده کنند.

زهرا امیرابراهیمی نیز در این مورد گفت: بدترین نکته در این میان آن است که به وجهه خانواده مذهبی ام صدمه وارد شده است.

وی افزود: اگر به سابقه کاری ام نگاهی مختصر بیندازید به این نتیجه می رسید که به واسطه علاقه شخصی خود عمدتا در سریال هایی موازی با ایده خود و خانواده ام ایفای نقش کرده ام.



ادامه مطلب ...

خبرگزاری:ellinews

فروش عکس کاملا برهنه و عریان کارلا برانی به قیمت 91000دلار آمریکا

 
     
 

پکن، 12 آوریل- عکس کاملا برهنه کارلا برانی سارکوزی همسر رئیس جمهور فرانسه در حالی که با استیل خاص پنجه کبوتر ایستاده و خود را با دستانش پوشانده است ، پنجشنبه گذشته در نیویورک به قیمت 91000 دلار بیست برابر گرانتر از قیمت پیش بینی شده به فروش رسید.

بنا به نقل قول خانه حراج کریستی ، این عکس سیاه و سفید که در دوران مدل بودن کارلا برانی در سال 1993 توسط میشل کامت برداشته شده است برای یک مجموعه دار چینی خریداری شده است.

 

فروش این عکس از زمانی توجه را به خود جلب نموده است که کارلا برانی در ماه فوریه امسال با نیکولاس سارکوزی رئیس جمهور فرانسه ازدواج کرد.پیش بینی ها حاکی از این بود که این عکس به قیمت 3000 الی 4000 دلار به فروش برسد.

 ellinews:بنقل ازessinews

1390/09/28    16:15
نتیجه نهایی
پرسپوليس 1 - 1 فولاد
1390/09/28    15:00
نتیجه نهایی
شهرداري تبريز 0 - 0 داماش گيلان
1390/09/28    15:00
نتیجه نهایی
نفت آبادان 0 - 4 سايپا
1390/09/28    15:00
نتیجه نهایی
شاهين 0 - 0 راه آهن
1390/09/28    14:30
نتیجه نهایی
صباي قم 4 - 6 مس

 

استقلال-شهرداری یاسوج   بازی9/دیماه برگزار میشود        

  مس کرمان-شاهین بوشهردیگر بازی نیمه نهایی جام حذفی را انجام میدهند

 ellinews:بنقل ازایران ویچ

 

عاقد قلابی دختران و پسران را به خانه بخت می‌فرستاد

 مرد سالخورده که چند روز پس از عقد دختر و پسر جوان، حکم طلاق آنها را با اسناد و مدارک جعلی اجرا کرده بود، تبهکار سابقه‌دار از آب درآمد.

این پرونده پیچیده در پی شکایت دختر ۲۰ ساله‌ای در دستور کار قاضی شعبه ۲۷۶ دادگاه خانواده تهران قرار گرفت. نیلوفر همزمان با تسلیم دادخواستی به قاضی پرونده، خواستار ابطال طلاقنامه‌اش شد و گفت: چند ماه قبل با مهریه دو هزار سکه طلا به عقد پسر ۱۸ ساله‌ای به نام «نریمان» درآمدم و عاقد در حضور مادر و خواهرم خطبه عقد را جاری کرد، اما با گذشت چند ماه از زندگی مشترکمان و به خاطر دخالت‌های شدید خانواده شوهرم اختلاف‌هایمان بالا گرفت و شوهرم ترکم کرد



ادامه مطلب ...

 ellinews:بنقل از ایران ویچ

طرفداران تراکتور سازی قلعه نوعی را تهدید کردند !

به نقل از جام ، سایت طرفداران تراکتور در یادداشتی با عنوان “فاجعه ای بنام سکوی خالی در راه است” آورده است:

این تنها هواداران متعصب تراکتور در استادیوم نبودند که از دو چیز بسیار حرص خوردند، اول آنها به این دلیل حرص خوردند که واقعا هوای سرد و طاقت فرسای بود و دوم برای اینکه این تیم آن تیمی نیست که می خواستند ببیند، با آن سبک بازی و سیاق، تراکتور در این بازی واقعا در خانه هم در برابر تیم راه آهن چیزی برای گفتن نداشت و این در نحوه بازی تیم در دو نیمه کاملا مشهود بود، قلعه نویی تیم اش در این بازی واقعا بی برنامه و بدون تاکتیک خاص خصوصا در نیمه اول ظاهر شد و در نیمه دوم هم تنها به زیر توپ میزد و کار دیگری نمی کرد، حالا واقعا دیگر باید حق داد به هواداران که در استادیوم کیانی را تشویق کنند و حتی دایی را.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 / 9 / 1390برچسب:امین حیایی,قلب یخی, :: 21:15 ::  نويسنده : majid asadi eadivand

 

ellinews:رفتن امین حیایی ازقلب یخی

ellinews

اس ام اس های زیبا ویژه شب یلدا – اس ام اس شب چله – شعر شب یلدا

sms ylda اس ام اس   پیامک مخصوص شب یلدا 89

شده یلدا مقارن با محرم

نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک، تسلیت عید و عزاتان

پس از شادی بخور یک ذره هم غم!

 

.

.

.

آری امشب شب یلدا است

شب فال

شب عشق

شب هندوانه

وشب آزادی وشب رهایی

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه

امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک

.

.

.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 / 9 / 1390برچسب:شب یلدا,هندوانه,زمستان,سرما, :: 20:40 ::  نويسنده : majid asadi eadivand

 

یلداتون مبارک خوش باشین عزیزان

 

 
ellinews:به نقل از بولتن
 
حضور نابهنگام يک کرکس بزرگ در حياط يك خانه مسکوني موجب ترس و نگراني ساكنان خانه شد.
 
 

علي خليق فرمانده آتش‌نشانان اعزامي به محل در اين‌باره گفت: در پي تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشاني و اطلاع‌رساني در مورد حضور اين حيوان، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران در ساعت 14:35 روز شنبه عوامل ايستگاه 71 آتش‌نشاني را روانه محل اعلام شده در خيابان گلبرگ، خيابان صفايي کرد.

 خليق با بيان اينكه حضور اين پرنده غير اهلي در حياط منزل مسکوني آرامش ساكنان آن را برهم زده بود، گفت: آنان از ترس حمله احتمالي اين حيوان در حياط رفت و آمد نمي‌كردند.

وي افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهيزات ويژه و با دقت، اين حيوان را به دام انداخته و به ايستگاه خود منتقل كردند تا آن را به ماموران محيط‌زيست در پارك پرديسان تحويل دهند.
 
این در حالیست که در چند روز اخیر دو بچه شیر هم در تهران پیدا شده است؟؟
 
 
چهار شنبه 28 / 9 / 1390برچسب:زشت ترین بچه دنیا, :: 14:13 ::  نويسنده : majid asadi eadivand

 

ellinews:نقل ازبولتن

عکس: زشت ترین بچه دنیا


 

 

ellinews:نقل از بولتن

 

 
 
بولتن نیوز این مطلب را برای کمرنگ کردن کار زشت این فوتبالیست باز نشر نکرده است. بلکه ... قضاوت با شما بیننده عزیز.
 
 
 
«یکی از خبرسازترین و جنجالی ترین فوتبالیست های ایران». این چهره ای است که ما از شیث رضایی می شناسیم. اما او چهره دیگری هم دارد.

برای آگاهی از گذشته شیث به زادگاه او، روستای حمیدآباد رفتیم و دیدیم چقدر با شیثی که حمیدآبادی ها می شناسند بیگانه ایم. خانواده روستایی ساده و گرم رضایی از پسری می گویند که محبوب همه حمیدآبادی هاست. محبوبیت شیث در حمیدآباد نه به خاطر جنجال ها و خبرسازی هایش که بابت کارهایی است که واقعا قابل ستایش اند.

پدر شیث

شوخ هست ولی بی ادب نیست

*


ادامه مطلب ...

 

ضعف و بیهوشی بعد از پرتاب کفش

 

ellinews:نقل از بولتن نیوز

بر اساس اخباری که به دستمون رسیده این فرد کارگری بوده که ششصد ماه(!) حقوقش رو دریافت نکرده، و هشت ماه بوده که هیچ غذایی نخورده بوده و بعد از پرتاب کفش، از شدت گرسنگی ضعف کرده و بیهوش شده است!

 

 
 

 

بولتن نیوز - بخش طنز: متاسفانه در چند روز گذشته، یک نفر به خاطر مشکلاتی که داشت به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کفش پرتاب کرد؛ این خبر بازتاب وسیعی در محافل سیاسی و رسانه ای داشت و عده ای تلاش می کنند که او را جزو تیم و گروه خود معرفی کنند و او را نماینده تفکر خود تلقی نمایند.  در همین راستا نگاهی داشتیم به پوشش این خبر در رسانه های مختلف:

بی بی سی:

یک دانشجوی زبان انگلیسی که سال گذشته(!) به دلیل اعتراضش به تسخیر سفارت انگلیس(!) از دانشگاه شریف اخراج شده بود؛ امروز به خاطر سیاست های ضدانگلیسی رئیس جمهور ایران به سمت احمدی نژاد کفش پرتاب کرد! او معتقد بوده که انگلیس و بی بی سی خوب هستند و شما چرا مخالف آنها هستید. گفته می شود که کف کفش او آرم بی بی سی داشته!

نوری زاده

صدای امریکا:

دکتر زوری زاده: این اطلاعاتی که بهتون می دم مو به مو دقیق هستن! یک نفر از داخل [...] بهم ایمیل زده؛ حتی وبکم هم بهم داده و من دیدمش!! این آدم بهم گفت که از عمه اش شنیده که این نفری که به احمدی نژاد کفش پرتاب کرده یکی از بچه های شجاع جنبش سبز بوده! عمه ی همین آقایی که بهم ایمیل زده گفته که بندهای این کفش هم سبز رنگ بودن!


ناسازگار: کسی که کفشش رو به سمت دکتر احمدی نژاد پرتاب کرده وقتی در حال دستگیری بوده چندین بار فریاد زده: «اون پهباد رو پس بدین!» و این نشون میده ملت ایران خواستار ارتباط هر چه بیشتر با امریکاست! و ایرانی ها اونقدر امریکا رو دوست دارند که به خاطر پس دادن اون پهباد حتی حاضر میشن از این کارها بکنن . کفش پرتاب کنن!

(پهبادهمون جاسوسی آمریکاست)

یک رسانه ی داخلی از نوع بی انصاف:

بر اساس اخباری که به دستمون رسیده این فرد کارگری بوده که ششصد ماه(!) حقوقش رو دریافت نکرده، کودکش از گرسنگی مرده و زنش بیمار بوده و اون کارگر هزینه ی درمان همسرش رو نداشته؛ حتی اون کارگر هشت ماه بوده که هیچ غذایی نخورده بوده و بعد از پرتاب کفش، از شدت گرسنگی ضعف کرده و بیهوش شده است!


تعدادی دیگر از رسانه ها نیز گفته اند که او 8 ماه غذا نخورده و به خاطر گرسنگی کفش پرتاب کرده!

یکی از رسانه ها نیز گفته بود که وی چند سال قبل نیز به سمت محمد خاتمی رئیس جمهور قبلی نیز گوجه فرنگی پرتاب کرده و خاتمی برای کمک به او 10 میلیون تومان کمک مالی کرده، اما معلوم نیست که این خبر صحت دارد یا خیر!

 

 

 
 
 
 
 
ellinews:به نقل از تابناک
 
خاتون هاشمی از خانه بدر شد و بنابر مصلحتی قند تشخیصش کم شد و به محفل تحت ریاست حضرت بابا سری زد و در آنجا برای تلطیف خاطر خود و دیگران، بخشهایی از تفسیر خاتونیه را قرائت کرد
 
 
 بسیاری بر این عقیده اند که این روزها "خاتون" تبدیل به نمادی شده است برای کسانی که ریشه کن کردن اسلام و حجاب را بصورت نرم در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در این بازار شیر تو شیر تهران که اخیرا چند تا از آن شیرها را در سطح شهر بازداشت نمودند!، خاتون ها هم مجالی یافته اند تا در برخی اجتماعات پرسه بزنند و خاتون سرایی کنند.

 



ادامه مطلب ...
 
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶
 
ellinewsبه نقل ازتابناک
این روزها همه هواداران استقلال نگران جدایی فرهاد مجیدی از این تیم هستند.

آنها این فصل، تیمی را می‌بینند که با وجود ستاره‌های بزرگ، توانایی رسیدن به افتخارات بسیاری را دارد و حتی می‌تواند در آسیا بدرخشد؛ اما این پایان ماجرا نیست.

درست در روزهایی که استقلالی‌ها خود را آماده قهرمانی نیم فصل کرده بودند، خبر رسید که فرهاد قرار است از استقلال جدا شود. این خبر بخش قابل توجهی از استقلالی‌ها را نگران کرد.

البته بدون تردید این خبر باید برای پرسپولیسی‌ها خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد چون مجیدی در انسجام تیمی این فصل، نقشی غیر قابل انکار داشته و نمی‌توان منکر نقش او در این تیم شد.

اول قصه

 


ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 13218
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1