Hits.ir
elinews
 

خبرگزاریellinews:به نقل از خبر آنلاین

مردی که عکسش پوستر تبلبغاتی رئیس جمهور بود: احمدی نژاد نوشت ۱۰ میلیون؛ اما به من یک میلیون دادند/ به خدا توکل کن! او رئیس جمهور می ماند

دولت - پیرمرد می گوید رئیس جمهور به او قول داده 10 میلیون برای درمانش بدهند اما یک میلیون به او رسیده است./ عکس ها : امید کریمی

 



ادامه مطلب ...

ellinews:بنقل از خبرگزاری فارس

احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم
 
وعده های حمایت از تولید و ۲ برابر کردن فعالیت های عمرانی از محل یارانه ها چه شد؟
احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم

خبرگزاری فارس: بازخوانی سخنان رئیس جمهور از تیرماه 87 تا آذر 89 نشان می دهد، احمدی نژاد همواره بر اختصاص بخش عمده‌ای از یارانه ها به عمران، سرمایه‌گذاری و تولید و عدم اختصاص همه یارانه‌ها به مردم تاکید می کرد که این روزها ادبیات و عملکرد دولت تغییر 180 درجه ای کرده است.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم

 

 

 


 



ادامه مطلب ...

ellinews:نقل از ایرنا 

 
دفتر هاشمی رفسنجانی سخنان زیباکلام را تکذیب کرد
مخالفت هاشمی با تحریم و عدم شرکت در انتخابات

خبرگزاری فارس: سخنان صادق زیباکلام مبنی بر نظر هاشمی رفسنجانی برای عدم شرکت در انتخابات، توسط دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: مخالفت هاشمی با تحریم و عدم شرکت در انتخابات


ادامه مطلب ...

ellinewsبنقل از :خبرگزاری مهر

فکر می‌کنم پرسپولیس منزل آخرم باشد/ دنیزلی مربی توانایی است
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ورود به محل تمرینات تیم پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس منزل آخرم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا که ساعت 9:45 صبح امروز یکشنبه و پس از سال‌ها دوری در تمرین پرسپولیس حاضر شد در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اینکه بعد از 13 سال به پرسپولیس آمدم، خوشحالم و فکر می‌کنم پرسپولیس منزل آخرم باشد.

 

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در نیم فصل اول شرایط سختی داشت و زیرفشار بود اما امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط برعکس شده و با آمدن مربی جدید تیم متحول شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان و بازیکن جدید پرسپولیس در مورد مصطفی دنیزلی خاطر نشان کرد: من با دنیزلی کار نکرده‌ام اما طی جلسه‌ای که با او داشتم متوجه شدم مربی توانایی است و حسن مهمی که دارد اعتماد به نفس بالای اوست.

مهدوی کیا در پایان گفت: اعتقاد دارم پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند ضمن اینکه پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.

خبرگزاری ellinewsنقل از: خبرگزاری مهر

یک روزنامه نگار آمریکایی:

ایران با جنگ اعلام نشده روبروست
یک روزنامه نگار آمریکایی طی مقاله ای به سیاست های خصمیانه واشنگتن در برابر تهران اشاره دارد و می نویسد: ایران با یک جنگ اعلام نشده روبروست.

به گزارش خبرگزاری مهر، "واین مدسن" در مقاله ای در "گلوبال ریسرچ" می نویسد: ایران امروز با جنگ اعلام نشده ای از سوی اسرائیل و آمریکا روبرو است. این جنگ کامپیوتری مانند توسعه ویروس اسرائیلی استاکس نت، تبلیغات منفی و حمایت از گروههای مسلح و شورشی، خرابکاری و ترورهای پنهانی و فشارهای سیاسی علیه دوستان ایران در سراسر جهان است.

 

وی می نویسد: غرب انتظار دارد تا با این فشارها ایران را به زانو در آورد و در نهایت تهاجم نظامی خود به این کشور را آغاز کند.

مدسن می نویسد: در آمریکا تبلیغات صهیونیستی سبب شده تا همکاری ایران و القاعده مطرح شود. این سازمان جن و پریون محصول موساد و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکاست که حملات یازده سپتامبر را ترتیب داد.

- کنترل فعال حرکت بدنه در صنعت خودرو با چه اصطلاحی به کار می رود؟

1. control ABS
2. ACHS

2- شرکت خودرو سازی ( بی ام و ) متعلق به کدام کشور است؟

3. آلمان
4. فرانسه



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 285
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 13979
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1