Hits.ir
elinews
 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با مصادیق کشف حجاب و روزه‌خواری در خودروهای شخصی اظهار کرد: همانطور که سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کردند، براساس قوانین و مقررات با افرادی که مراعات ماه مبارک رمضان را نداشته و اقدام هنجارشکنی در خودروی شخصی کنند برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه ماموران راهور در صورت مشاهده چنین مواردی وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد، گفت: مواردی هم در برخی از نقاط گزارش شده که ماموران ما با دیگر رده‌های انتظامی با آن برخورد کرده‌اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: به مامورانمان نیز گفته شده که در صورت مشاهده مواردی چون روزه‌خواری و کشف حجاب در خودروها حتما برخورد قانونی لازم را با متخلفان انجام دهند.
مهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه با دستگاه قضایی انجام شده، گفت: داخل خودرو محدوده شخصی نیست و همانطور که گفتم اگر کسی تظاهر به روزه‌خواری کرده و یا کشف حجاب کند، پلیس با آنها برخورد کرد و مطابق با قوانین و شئونات، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه چه برخوردی با این افراد می‌شود، گفت: این مقام قضایی است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

این مجری معروف، ارتباطاتی با گروه امیرمنصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق کنی استفاده می کرد.
یک مجری معروف صداوسیما به دلیل مشخص شدن ارتباطات وی با اختلاس سه هزار میلیاردی مدتی است ناپدید شده و گفته می شود به یک کشور خارجی رفته است.

به گزارش عصر ایران، این مجری معروف، ارتباطاتی با گروه امیرمنصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق کنی استفاده می کرد.

با مشخص شدن این روابط ، حرف و حدیث ها درباره وی افزایش یافته به گونه ای که برخی منابع می گویند وی منوع التصویر شده و در ایران است اما خبرهای تأیید نشده دیگر حاکی از آن است که وی ایران را به مقصد یکی از کشورهای غربی ترک و تاکنون از بازگشت خودداری کرده است.
عصرایران به علت آن که وی تا این لحظه محکومیت قضایی در این باره ندارد قانوناً مجاز به ذکر نام وی نیست.

 
 
 

 

 

 

ellinews:نقل از فارس

مجری معروف صداوسیما و پرونده 3 هزار میلیارد: فرار یا ممنوع التصویری؟

ellinews:نقل از فارس

انتخابات - صلاحیت تعداد محدودی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم از سوی وزارت کشور برای انتخابات مجلس نهم تایید شد.

این خبری بود که منصور حسینی دبیر فراکسیون اقلیت به خبرآنلاین داد. به گفته وی، تنها صلاحیت محمدرضا تابش نماینده اردکان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، محمدرضا سجادیان نماینده خواف، محمدحسین مقیمی نماینده خمین و مصطفی ذوالقدر نماینده بندرعباس از سوی هیات​های اجرایی که مرحله اول احراز صلاحیت​ها هستند، تایید شده است.
محمدمهدی شهریاری نماینده بجنورد، مجید نصیرپور نماینده سراب، داریوش قنبری نماینده ایلام، انوشیروان محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس، اقبال محمدی نماینده مریوان، پیمان فروزش نماینده زاهدان، احمدرضا دستغیب نماینده شیراز، غلامحسین مسعودی ریحان نماینده اهر و هریس، قدرت الله علیخانی نماینده قزوین هم رد صلاحیت شده​اند.
حسینی در پاسخ به سوالی که احراز صلاحیت نمایندگان اصلاح طلب دیگری از جمله پزشکیان، کواکبیان، محجوب و فاضل موسوی را جویا می​شد، گفت: تا کنون نتیج بررسی صلاحیت این آقایان از سوی هیات​های اجرایی به آنها اعلام نشده است.
دبیر فراکسیون اقلیت از رد صلاحیت چند نماینده شاخص اصولگرای منتقد دولت هم خبر داد که عموما از نمایندگان تهران هستند. این خبر تا کنون تایید نشده است.
/

ellinews:بنقل ار خبرآنلاین

مجری تلویزیون خطاب به شیرین عبادی: بهتره بری قرص​هاتو بخوری!

احزاب و تشکل ها - ادبیات غیررسمی مجریان تلویزیون در بخش​های خبری، به روشی مرسوم بدل شده است.

به گزارش خبرآنلاین، علاوه بر آنکه بخش خبری 20:30 با ادبیاتی غیررسمی به انتقاد از چهره​های مختلف می​پردازد، بخش خبری 10:30 شبکه دو نیز با چنین ادبیاتی به بیان اخبار خود می​پردازد.
مجری این بخش خبری با اشاره به اظهارات اخیر شیرین عبادی که مدعی شده بود «کارکنان صداو سیما بازجویان زندان​ها هستند» گفت: مثل اینکه معاشرت با بهایی​ها وصهیونیست​ها عقل از سرت پرانده! بیچاره اون نوبلی که به تو دادند! خانم عبادی بهتره بری قرص​هاتو بخوری!



ادامه مطلب ...

خبرگزاریellinews:به نقل از خبر آنلاین

مردی که عکسش پوستر تبلبغاتی رئیس جمهور بود: احمدی نژاد نوشت ۱۰ میلیون؛ اما به من یک میلیون دادند/ به خدا توکل کن! او رئیس جمهور می ماند

دولت - پیرمرد می گوید رئیس جمهور به او قول داده 10 میلیون برای درمانش بدهند اما یک میلیون به او رسیده است./ عکس ها : امید کریمی

 



ادامه مطلب ...

ellinews:بنقل از خبرگزاری فارس

احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم
 
وعده های حمایت از تولید و ۲ برابر کردن فعالیت های عمرانی از محل یارانه ها چه شد؟
احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم

خبرگزاری فارس: بازخوانی سخنان رئیس جمهور از تیرماه 87 تا آذر 89 نشان می دهد، احمدی نژاد همواره بر اختصاص بخش عمده‌ای از یارانه ها به عمران، سرمایه‌گذاری و تولید و عدم اختصاص همه یارانه‌ها به مردم تاکید می کرد که این روزها ادبیات و عملکرد دولت تغییر 180 درجه ای کرده است.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد87:همه یارانه‌ را به مردم نمی‌دهیم/احمدی‌نژاد90:همه یارانه‌‌ را به مردم می‌دهیم

 

 

 


 



ادامه مطلب ...

ellinews:نقل از ایرنا 

 
دفتر هاشمی رفسنجانی سخنان زیباکلام را تکذیب کرد
مخالفت هاشمی با تحریم و عدم شرکت در انتخابات

خبرگزاری فارس: سخنان صادق زیباکلام مبنی بر نظر هاشمی رفسنجانی برای عدم شرکت در انتخابات، توسط دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد.

خبرگزاری فارس: مخالفت هاشمی با تحریم و عدم شرکت در انتخابات


ادامه مطلب ...

خبرگزاری ellinewsنقل از: خبرگزاری مهر

یک روزنامه نگار آمریکایی:

ایران با جنگ اعلام نشده روبروست
یک روزنامه نگار آمریکایی طی مقاله ای به سیاست های خصمیانه واشنگتن در برابر تهران اشاره دارد و می نویسد: ایران با یک جنگ اعلام نشده روبروست.

به گزارش خبرگزاری مهر، "واین مدسن" در مقاله ای در "گلوبال ریسرچ" می نویسد: ایران امروز با جنگ اعلام نشده ای از سوی اسرائیل و آمریکا روبرو است. این جنگ کامپیوتری مانند توسعه ویروس اسرائیلی استاکس نت، تبلیغات منفی و حمایت از گروههای مسلح و شورشی، خرابکاری و ترورهای پنهانی و فشارهای سیاسی علیه دوستان ایران در سراسر جهان است.

 

وی می نویسد: غرب انتظار دارد تا با این فشارها ایران را به زانو در آورد و در نهایت تهاجم نظامی خود به این کشور را آغاز کند.

مدسن می نویسد: در آمریکا تبلیغات صهیونیستی سبب شده تا همکاری ایران و القاعده مطرح شود. این سازمان جن و پریون محصول موساد و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکاست که حملات یازده سپتامبر را ترتیب داد.

چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:, :: 3:3 ::  نويسنده : majid asadi eadivand
"فیلم" باتوم زدن به یک کهنه‌سرباز آمریکایی ایرانی تبار توسط پلیس اوکلند

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 2 هفته تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد پلیس آمریکا یک کهنه‌سرباز آمریکایی ایرانی تبار را برای چندبار با باتوم مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 13501
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1