Hits.ir
elinews
 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با مصادیق کشف حجاب و روزه‌خواری در خودروهای شخصی اظهار کرد: همانطور که سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کردند، براساس قوانین و مقررات با افرادی که مراعات ماه مبارک رمضان را نداشته و اقدام هنجارشکنی در خودروی شخصی کنند برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه ماموران راهور در صورت مشاهده چنین مواردی وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد، گفت: مواردی هم در برخی از نقاط گزارش شده که ماموران ما با دیگر رده‌های انتظامی با آن برخورد کرده‌اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: به مامورانمان نیز گفته شده که در صورت مشاهده مواردی چون روزه‌خواری و کشف حجاب در خودروها حتما برخورد قانونی لازم را با متخلفان انجام دهند.
مهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه با دستگاه قضایی انجام شده، گفت: داخل خودرو محدوده شخصی نیست و همانطور که گفتم اگر کسی تظاهر به روزه‌خواری کرده و یا کشف حجاب کند، پلیس با آنها برخورد کرد و مطابق با قوانین و شئونات، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه چه برخوردی با این افراد می‌شود، گفت: این مقام قضایی است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

 
سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی از اول تیر ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه جلسه‌ هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده طرح ترافیکی ویژه تابستان از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 13218
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1